tisdag 2 februari 2010

På köksbordet idag

Går och klurar på mitt lilla bröllop jag ska ha här hemma i sommar, bitarna börjar falla på plats mer och mer, nu gäller det bara att det blir så som man tänkt sig det hela också. Har bläddrat igenom Fest och bröllop, en bok som säljs via Panduro. Tror att de flesta vet vad jag menar för bok. Där hittade jag faktiskt en hel del inspiration som jag tänkte sno. Men så kommer det till klänningen... kan inte bestämma mig för vad det är jag är ute efter, kort iallafall det står klart. Men ska det vara en riktig bröllops klänning eller något ihopknåpat från Noa Noa, svårt. Vill ju inte att bröllopet blir för uppstyrt och högtidligt heller. Någon som har ett roligt förslag, och då gärna klännings förslag så skulle jag bli glad.

2 kommentarer:

  1. Hej igen och tack för fina ord!

    Jag gifte mig i Vegas i thaisiden och boxarkängor :D *bara ett tips*

    Lycka till!

    - Jenny

    SvaraRadera
  2. Spännande med bröllop! Jag gifte mig för fem år sedan så jag vet inte riktigt vad som är inne nu. Men du kommer säkert att hitta den perfekta klänningen:-) Kram

    SvaraRadera