lördag 27 februari 2010

Dörröppning nummer 2

Jag har tidigare i bloggen visat dörröppningen till barnens rum, och nu gör jag detsamma med vårat sovrum. Har dock inte så mycket att tillägga om detta rum annat än att här inne är det vitt från topp till tå, och det tycker jag känns riktigt fräscht i ett sovrum där det ska vara vilsamt.
Trots detta har jag faktiskt tapeter som ligger och väntar på att någon vill sätta upp dem, och de har legat ända sedan vi byggde huset, i över ett år med andra ord energin fick ett abrupt slut.

4 kommentarer:

  1. Det ser riktigt vilsamt och mysigt ut! Nu kanske energin har kommit tillbaka när ni har varit på semester! :)

    Kramar Emma

    SvaraRadera
  2. Ser jättefint ut, precis så som jag vill ha det. Hoppas ni har en fin helg!!
    Kram Fia

    SvaraRadera
  3. Ser vackert och vilsamt ut i ert sovrum. Kul att ni fått till en så gammaldags känsla i ett nybyggt hus det gillar jag!

    Jättefint!
    Kram Marina

    SvaraRadera