måndag 1 februari 2010

Kuddrum

När jag var liten lekte jag ganska mycket med Barbie. Men gillade aldrig alla rollekar som kompisarna tyckte om, utan jag gillade att piffa. Klädde på och klädde av med olika balklänningar och klackskor, så byggde jag hem åt dem som inreddes med diverse möbler bla. soffgrupper. Till soffgrupperna snodde jag mammas pastelliga bomulls bollar och använde dessa som soffkuddar till Barbies soffor.
Denna benägenhet verkar sitta i fortfarande, älskar ju kuddar i alla dess former och kan inte få nog fast jag inte vet vart jag ska göra av alla. Dessutom kommer det nya kollektioner hela tiden som jag faller för fast jag lovat mig själv att det räcker med de jag har.

3 kommentarer:

  1. hihihi! Ja, jag känner igen mig i det du skriver! Jag är också en riktig kuddoholic! Vilket fint vitt skåp ni har, ja hela soffhörnan är ju fin! =)

    Kram Emma!

    SvaraRadera
  2. Tack! Den är köpt på Julias vita drömmar! Kram

    SvaraRadera
  3. tjena

    Vilken fin blogg du har *kikar runt* :D

    - Jenny

    SvaraRadera