onsdag 31 mars 2010

Sovrumstak

Visar mitt sovrumstak, kristallkraffset mot det lite ruffa brädtaket. Min vy som jag har på kvällarna och som jag är ganska nöjd med faktiskt, gillar när saker bryter av varann lite.
Såg fuskbyggarna tidigare på kanal 4, blir så illa berörd av dessa människor som fått hela sitt liv äventyrat av klåpare som lurar och bedrar folk. Bra att tv. 4 hjälper husägarna en bit på väg, men det är ju just det bara en liten bit på väg sen står de ju iallafall där med resten som ska åtgärdas, och jag gnäller över ett gäng omålade lister!

4 kommentarer:

  1. Vill önska dig en riktigt mysig påsk!

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Hej, ja visst är det hemskt med fuskbyggarna:( Man lär sig att uppskatta det man har! Vad fint det är med ditt vita tak, här hemma är de vitlaserade men jag hoppas på vitt inom en snar framtid:) Hoppas ni får en underbar påsk:) Kram

    SvaraRadera
  3. Fuskbyggarna är ett riktigt bra program. Ditt tak är ursnyggt.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vilken fin kristallkrona du har!! En sån är jag oxå ute efter:)

    Ha en glad påsk!

    Kram Jenny

    SvaraRadera