torsdag 18 mars 2010

Födelsedag

Min födelsedag nalkas sakta med säkert, och min sambo är bra på VÄLDIGT många sätt, snickrar och bygger, piffar med barnen, ja ställer upp på det mesta faktiskt. Men det var en gen han inte fick och det är present genen, han gör sitt bästa men det går ju inte alltid hem, och ja visst är jag bortskämd men nu vågar jag inte riktigt hålla mig kall så jag lägger ut en liten hint till dig nu J (som jag vet är här och läser hehe) på Julias vita drömmar finns presentkort att köpa, puss puss från M

2 kommentarer:

  1. Hihihi! Karlar! De är för roliga ibland! Min pappa proklamerade stolt inför julen att han hade en toppenidé på julklapp till min mor. Jag ville genast veta vad det var - han funderade på att köpa en webkamera till mamma (min mamma vet knappt vad en dator är) så att hon kunde prata med mig på skype. Jag förslog att han skulle köpa ett mateusfat istället. Mateusfatet blev mycket uppskattat! ;) Presentkort på Julias vita drömmar är ju en toppenidé! :) Hoppas att han förstår hinten! :)

    Kramis Emma

    SvaraRadera
  2. Haha Mikaela, detta var en smart idé. Hoppas bara att han läser bloggen. Ja vem vill inte ha ett presentkort hos Julia......
    Kramis/Heléne

    SvaraRadera