söndag 21 mars 2010

Någon som vill hjälpa mig att tycka?

Tavlorna på väggen är inköpta för att rama in foton på barnen, nu till min fråga, ska jag ha svart vita foton eller foton i färg men med vit bakrund och vita kläder. Vilket blir finast, det är frågan?
Idag har det varit en otroligt tråkig dag. Från gårdagens vår till dagens snöstorm vilket ledde till att vi stannade inne. Sambon har jobbat natt och sovit halva dagen, så jag har dessutom varit själv med kottarna. Och de tilltänkta middags gästerna insjuknade i magsjuka natten till idag.
Så så blev det med min lediga söndag, men imorgon är det måndag då får jag ju åka och jobba istället ; )

6 kommentarer:

  1. Snygga ramar! :) Jag röstar för svartvita kort - det är fint tycker jag! Eller de som är svartvita med lite beige är också snygga!

    Kramar Emma

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilket snyggt sovrum ni har! (både den vackra kristallkronan o den randiga pläden hade gärna fått flytta hem till mig;))

    Jag röstar oxå för svartvita foton!

    Jag lägger till din blogg på min lista, hoppas det är OK? Tycker din blogg o ditt hem är såå inspirerande:)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej!!Härligt sovrum..Svartvita foton är alltid fint..Här kommer jag att kika in flera gånger!
    Hej/Helen

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    En nybakad bloggerska här :)
    Vilket vackert hem ni har, hit kommer jag fler gånger.
    //Frida

    SvaraRadera
  5. Hej hopp!
    Jag tycker svartvita foton. Jag var hos fotografen med min barn i höstas. De svartvita blev klart snyggast.
    Kramis/Helén

    SvaraRadera
  6. Vilket fint sovrum ni har! Jag hade nog valt svart/vita.

    Hoppas du får en bra start på veckan när söndagen var trist - kram!

    SvaraRadera