lördag 6 mars 2010

Okej då!




Nu visar jag den fulaste delen av mitt kök nämligen bardisken!! Fattar inte vad jag tänkte när vi planerade köket? Fast jag kommer ihåg att jag verkligen tvivlade när J monterade köket om bardelen skulle få existera men då fanns ju alla delar redan så av någon anledning kom den med iallafall. Jobbigare vart det ju nu då jag inte tål denna del, tycker verkligen att den förstör hela kökets utseende (som jag annars är väldigt nöjd med) så nu har J gått med på vissa förändringar i framtiden.


5 kommentarer:

  1. Jag tycker ditt kök ser underbart ut! Trevlig lördagkväll:)

    SvaraRadera
  2. Köket är jättefint!
    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att "ramla in" på din blogg, så härligt att bo på landet i hus med vita knutar, och vilket fint kök:)

    SvaraRadera
  4. Hej Mikaela.

    vad skönt att din karl har gått med på dina önskemål. Det är inte kul när man går och nirriterar sig på nåt.

    Jeansen finns att köpa i butik just nu. 499:- kostar dom och jag tror jag kommer att bo i dom i sommar.

    Kram kram
    Marit

    SvaraRadera
  5. Super fint kök. vad har du köpt köksbordet och stolarna dom var så fina?

    SvaraRadera