söndag 7 mars 2010

Söt











Igår var en riktigt bra dag! strålande solsken och ett par minus grader, perfekt väder för mig. Kände mig genast pigg och glad, tänk att vädret gör så mycket för välbefinnandet.
Den här lilla blomman hittade jag på coop för 29 kronor, ett billigt inrednings trick. Så himla söt, det ser ut som små minirosor tycker jag och perfekt rosa i färgen. En annan sak som jag också är mycket glad över för tillfället är den vita skålen som kommer från Julias vita drömmar,
of course!
Två skålar sparades till mig medans jag var på resa och så fick jag dem lagom till hemkomsten, och jag är så nöjd med dem att det pirrar i magen varje gång jag ser dem. Perfekt till bröllopet i sommar.



7 kommentarer:

  1. Jättefin skål och en härlig färg på blomman.
    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    du har en award att hämta hos mig om du vill!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Den där skålen var ju helt underbar! Väldigt fint när de inte är helt jämna, ser så charmigt ut!

    Vilka fina köksstolar ni har förresten! =) Letar efter något liknande. Vart har du hittat dina?

    Stor kram Emma!

    SvaraRadera
  4. Förstår att du är glad över skålen, den är jättefin! Och vad fint ni har hemma hos er - smakfullt!

    SvaraRadera
  5. Hej Mikaela och tack för din hälsning!

    Ang. dina Thailandfrågor - vi bokar alltid reguljärbiljetter - direkt via flygbolaget själva eller någon resebyrå. Självklart är det bekvämare att flyga med charter direkt utan mellanlandningar men det är en ekonomisk fråga för oss + att du kan styra dina resa helt själv. När dessa biljetter släpps (11 mån innan avresa/hemresa) får man vara lite "om sej & kring sej" och leta bästa priser. De billiga biljetterna går såklart först!

    Boende bokar vi också själva över nätet - vill du ha spec. boende tips runt omkring Krabi får du gäran höra av dej igen:)

    Men nu har jag lite frågor ang dina fina köksbänkar igen. Jag var och köpte svart lasyr igår men är lite skraj för att våga sätta igång. Men när jag tittar på era fina bänkar så vågar jag nog:) Men du skrev att du hade lagt något mera på - för att hålla fukt borta?

    Tack på förhand! Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Hej, skålen var jättefin och krukan med den vackra blomman likaså. Håller med om att färgen är bedårande. Kram

    SvaraRadera
  7. Skålarna är jättefina, förstår pirret =)
    Krukorna gör mig svag, har sådana själv hihi
    Ha en fin dag!!!
    Fia

    SvaraRadera