torsdag 14 januari 2010

Skänken i köket



Här är en annan del av mitt kök, skänken har jag ropat hem på en auktion och innehåller allt porslin som inte används till vardags, jättebra förvaring sväljer mycket.
Jag är i valet och kvalet om jag ska måla denna vit eller låta den vara, sambon tycker den är fin som den är och bryter av lite från allt det vita, ja vi får se vad som händer.
Krukan med hjärtat på är från en lokal keramiker här i "byn", och det är ju lite roligt. Hon har massor med fint som jag skulle vilja ha så det är farligt att bo så nära förköper sig lätt. Hon tar även emot beställningar på olika önskemål, så man får ha egna ideer själv om man så önskar och det blir så fint! Hoppas lite på att hon ska hålla någon kurs som man kunde gå.
Och hjärtat känns säkert igen det är Monika Johansson och köpt hos Julias vita drömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar