tisdag 26 januari 2010

Kallt igen.

Nu är det kallt igen, men det är helt ok för min del. Det jobbigaste med vintern är att klä barnen bra tycker jag så att de håller sig varma, helst den lilla som inte rör sig på samma sätt.
Bilden är från vårat sovrumsfönster. Tycker så mycket om lampan, fast egentligen är den köpt till vardagsrummet men fick flytta för att lämna plats åt julstjärnan men så tyckte jag ändå att den hängde ganska bra där (ombyte förnöjer). Lampsladden är ballast den är gjord av svart tyg och passade ju därför perfekt till mitt svart bruna tema jag har i vardagsrummet.

3 kommentarer:

  1. Hej tycker också det är jobbigt med de småbarnen och deras kläder. Jättefint med lampan, vad duktig du är att uppdatera dina blogg. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej igen Mikaela, vad kul att du tycker om träskorna! Det är ju en chansning att göra något sådant är inte säkert att någon tycker om dem. Vad jättekul om du vill beställa ett par till din son. Till pojkarna är träskon i vit lack och sedan gör jag blåa band och blå etikett. Vad vill du att det ska stå på etiketten? Jag har några förslag på bloggen. Du kan väl maila mig! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Mikaela!
    Jaha du ska jag skicka ett skåp, jag har faktiskt pratat om att jag vill ha ett annat i köket men gubben går ej med på det, synd (hihi)
    Huset är byggt någon gång slutet 1800-talet, det var innan de registrerade.
    Ha så bra
    Kram Anna

    SvaraRadera