fredag 18 juni 2010

skillnad på folk och folk!

Är det inte lite orättvist ändå med så skilda budgetar för kreti och pleti, tänk om man hade Vickans budget vad roligt man kunde ha! :0
Vad skulle jag köpa då mån tro? Jo jag skulle ta hit en trädgårdsmästare som skulle få trolla fram en riktigt vacker sekelskiftes trädgård fylld med lummiga buskar där jag kunde hänga alla mina lycktor med levande ljus, och massor med fylliga rosen buskar högt som lågt i rosa och vitt. Sen skulle jag ta hit en arme med berömda kockar som lagade allehanda lyxiga rätter till mitt exotiska buffe bord, och absolut skulle jag ha ett levande band med musik som spelade hela kvällen.
Men nu är ju inte jag Vickan (och tur är väll det med alla grodor som kommer ur min mun) så jag nöjer mig ändå gott med mina framtida bröllopsplaner med hårt ihopskrapade pengar.
Ha det gott alla!

1 kommentar:

  1. Jag tror att Erat bröllop blir minst lika fint och trevligt, oavsett budget;)

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera