tisdag 25 maj 2010

Missnöjd!

Lilla V 2 år försvann in i tystnaden en dag, lilla mamman hade inga onda aningar förrän det hade varit tyst väldigt länge. Hon finner sin lilla ögonsten tillsammans med denna vägg, och i sin lilla hand håller han resten av tapeten hårt ihopknöglad till en liten boll, det var den biten som egentligen skulle ha setat på denna vägg.
Tillägger att väggen är istort sett nytapetserad (vill inte skryta och det var i och för sig byggkreditivet som betalade) med en väldigt DYR tapet! ville bara förtydliga mitt missnöje med detta lilla dåd.
Men jag drar av det sedan på hans lilla månads peng inkluderat med mina trägolv han förstört med att kasta bilar på ;-)
Nog om detta!

Anledningen till min frånvaro på denna blogg beror på det här, och roligare än så här kan man ju ha det i livet. Men nu är det snart grand finale, med det nationella provet på fredag! sen är jag åter en fri människa.
Ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar