måndag 3 maj 2010

Helbild


Ja så här är den då i sin helhet. Skulle ju egentligen inte ha några mer skänkar heller eftersom jag redan har två sedan tidigare. Men den här är ju lite annorlunda med sina två småskåp på vardera sida, och eftersom vi har väggpanelen med tavellisten upptill så kan vi ju inte ha några höga skåp och då passar det ju ändå utmärkt med skänkar.
Tyvärr fick den en liten skada i transporten på väg hit så att en sidolist lossnade men det går ju att fixa som tur är.
MEN den ska bli vit och har även beslutat att skänken i köket kommer att bli vit den också då den håller på att torka ut när vi eldar i kakelugnen som står intill, kanske pappa kan måla den i samma veva hehe.


6 kommentarer:

  1. Halloj! Denna skänken var ju bara för fin. Den vill jag ha *blink*. Snääääälla pappa får du säga:).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. Hej Mikaela!
    Jättekul att du hittade till mig så jag fick hitta hit till dig! Jag är inte utbildad fotograf men har hållt på sen 91 och jobbar med det & inredning idag. Nu ska jag titta igenom din blogg & njuta lite. VILKET VACKERT SKÅP!!!
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Tack gulliga du Mikaela för din kommentar! Dina ord värmer mig såklart! Du har ju ett jättefint hus själv! Din skänk skulle min sambo se han är inne i ett möbelstim. Den var sååå fin och kommer att blir supertjusig som vit. Vilken snäll pappa du har som hjälper till. Min svärfar brukar hjälpa oss här hemma. Ska fråga om han kan måla våra ytterdörrar invändigt....
    Ha det så bra!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej Mikaela!

    Vilket vackert skåp! Och det kommer bli ursnyggt vitt tror jag :-).

    Jaa, jag älskar också keramik och längtar efter att komma igång på "riktigt". Har varit ute några gånger och det är sååå härligt!

    Ha det bra!

    Kram M

    SvaraRadera
  5. Hej Mikaela!
    Vilken underbar skänk!! Fint med småskåpen på sidorna, kommer bli jättebra vit:)

    Snäll pappa du har;)

    Ha en bra dag!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Så jättefin skänk!
    Ha en go dag
    kram Malin

    SvaraRadera