tisdag 27 april 2010

Mina bilder har kommit på plats




Jag har lite nyheter här hemma, bland annat det som syns på bilderna ovanför och som också är en del av min nya plan om hur jag vill ha det i mitt vardagsrum så småningom. Även om dessa saker är smått jämfört med resten av planen, surr surr.
Till saken hör iallafall att jag är som så många andra väldigt förtjust i svart, riktigt snyggt att bryta av med och stilrent. Vill inte ha min inredning för antik utan vill ändå att det ska synas att vi är unga personer som bor här.


2 kommentarer:

  1. God morgon!

    Mmmm så snyggt - håller med dej - det blir supersnyggt med svart mot det vita. Ljusstakarna var verkligen snygga - får man fråga var de kommer ifrån?

    Och du - jag har ju glömt svara (tror jag). Ja - vi har golvsocklar runt alla köksskåp:)

    Ha det gott - kram!

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt, nu fick jag inspiration till min skänk i vardagsrummet:) Kram

    SvaraRadera