tisdag 17 augusti 2010

Bröllopet

Mina skor igen


En bild på klänningen


Väldigt fin bukett som vi fick



Min brudbukett




Dukningen i tältet





Skylten som Jocke skrivit och satt vid vägen nedanför vårat hus, den blev så söt tycker jag ser ut som gammal flytved med paddington text.
Kommer nog inte att visa fler bilder från bröllopet nu annat än bilder från fotografen som tyvärr är bortrest så dem får jag vänta lite på. Vi är väldigt nöjda med bröllopet och det har vi våra familjer och vänner att tacka för, det finns ju något som heter gästen gör festen och det stämde verkligen hos oss så det blev bättre än vad vi någonsin kunde tro att det skulle bli.
Tackelitack för det bästisar.






2 kommentarer:

  1. Hej!

    Första gången jag är här på besök! Glad att jag hittade hit, vilket fint hus ni har.

    Åh otroligt fina bilder från ert bröllop, stora lyckönskningar från mig.

    Kommer gärna hit på besök igen! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Åh vad fin klänningen är! Och skylten var läcker *blink*.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera